Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Markets and marketing as factors of development in the mediterranean basin /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Nieuwenhuijze, C.A.O. van, |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
The Hague :
Mouton & Co.,
1963
|
Σειρά: |
Publications of the Institute of Social Studies.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 MA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
The Mediterranean Basin : its political economy and changing international relations /
από: Rosenthal, Glenda Goldstone.
Στοιχεία έκδοσης: (1982) -
Development prospects of the central Mediterranean regions (Mezzogiorno-Greece)
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
The European and Mediterranean containerport markets to 2015.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Commerce,shipping and naval warfare in the Medieval Mediterranean /
από: Pryor, John H.
Στοιχεία έκδοσης: (1987)