Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
από: Fosner, Ron.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Real-time strategy game programming using MS DirectX 6.0 /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Kawick, Mickey. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Texas :
Wordware,
1999
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8'15268 KA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
από: Fosner, Ron.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Inside directX /
από: Bargen, Bradley, 1963-
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Windows game SDK: developer's guide/
από: Deobald, Martyn.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
3D games: real-time rendering and software technology /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Animating real time game charackters /
από: Steed, Paul.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)