Real-time strategy game programming using MS DirectX 6.0 /
από: Kawick, Mickey.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Inside directX /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Bargen, Bradley, 1963- |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Donnelly, Peter. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Washington :
Microsoft Press,
1998
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.7'768 BA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Real-time strategy game programming using MS DirectX 6.0 /
από: Kawick, Mickey.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
από: Fosner, Ron.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Windows game SDK: developer's guide/
από: Deobald, Martyn.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Multimedia Database Systems: issues and research directions /
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Multimedia communications directions and innovations /
Στοιχεία έκδοσης: (2001)