Ανιχνεύοντας την επίδοση στην ελληνική εκπαίδευση : η τρίτη διεθνής έρευνα της ΙΕΑ για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής επίδοσης στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες /

Κύριος συγγραφέας: Πολυδωρίδη, Γίτσα Κοντογιαννοπούλου.
Corporate συγγραφέας: International Association for the Evaluation of Educational Achievement.
Άλλοι συγγραφείς: Σολομών, Ιωσήφ., Σταμέλος, Γιώργος, 1961-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2000.
Σειρά: Επιστήμες της αγωγής.
Ταξινομικός αριθμός: 370.7 ΚΟ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 03351nam a22003611 4500
001 1/19080
008 020614s2000 gr a b 000 0 gre d
020 |a 9603751308 
035 |l 19644 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 370.7 ΚΟ 
100 1 |a Πολυδωρίδη, Γίτσα Κοντογιαννοπούλου. 
245 1 0 |a Ανιχνεύοντας την επίδοση στην ελληνική εκπαίδευση :  |b η τρίτη διεθνής έρευνα της ΙΕΑ για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής επίδοσης στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες /  |c Γίτσα Πολυδωρίδη-Κοντογιαννοπούλου, Ιωσήφ Σολομών, Γιώργος Σταμέλος. 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,  |c 2000. 
300 |a xi, 161 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 1 |a Επιστήμες της αγωγής ; 
500 |a Παραρτήματα: 1: Η οργάνωση και διεξαγωγή της τρίτης διεθνούς έρυενας για τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες (ΤΙSS), 2: Το Ελληνικό συντονιστικό κέντρο της ΙΕΑ, 3: Διεθνής συνεργασία και διασφάλιση της ποιότητας, 4: Παραδείγματα ερωτήσεων προς τους εκπαιδευτικούς για το αναλυτικό πρόγραμμα και τις πρακτικές στην τάξη, 5: Oι δοκιμασίες στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, 6: Oικονομικά χαρακτηριστικά και δαπάνες για την εκπαίδευση. 
500 |a Κεφ. 1. O θεωρητικός προβληματισμός μας και ο σχεδιασμός της έρευνας, Κεφ. 2. Το εκπαιδευτικό πλαίσιο της διδασκαλίας και της μάθησης, Κεφ. 3. Το κοινωνικό πλαίσιο της διδασκαλίας και της μάθησης, Κεφ. 4. Η επίδοση των μαθητών. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 153-161. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Έρευνα  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Φυσικές επιστήμες  |x Έρευνα  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Science  |x Study and teaching. 
650 4 |a Mathematics  |x Study and teching. 
650 4 |a Μαθηματικά  |x Σπουδή και διδασκαλία. 
650 4 |a Σχολική επίδοση  |x Αξιολόγηση. 
650 4 |a Academic achievement  |x Evaluation. 
700 1 |a Σολομών, Ιωσήφ. 
700 1 |a Σταμέλος, Γιώργος,  |d 1961- 
710 2 |a International Association for the Evaluation of Educational Achievement. 
830 |a Επιστήμες της αγωγής. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 370.7 ΚΟ  |p 00139615  |q 00139615  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20170926  |h 370.7 ΚΟΝ  |p 00178278  |q 00178278  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20170926  |h 370.7 ΚΟΝ  |p 00178279  |q 00178279  |t LOAN  |y 0  |4 2