Character animation in depth /
από: Kelly, Doug.
Στοιχεία έκδοσης: (1998)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Computer animation algorithms and techniques /
Whether you're a programmer developing new animation functionality or an animator trying to get the most out of your current animation software, Computer Animation: Algorithms and Techniques will help work more efficiently and achieve better results. For programmers, this book provides a solid...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Parent, Rick. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Morgan Kaufmann Publishers,
c2002.
|
Σειρά: |
Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9781558605794 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Character animation in depth /
από: Kelly, Doug.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Creating interactive 3-D actors and their worlds /
από: Gauthier, Jean-Marc.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Understanding motion capture for computer animation and video games /
από: Menache, Alberto, 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Stop staring : facial modeling and animation done right /
από: Osipa, Jason.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Warping and morphing of graphical objects /
από: Gomez, Jonas.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)