Vygotsky and education : instructional implications and applications of sociohistorical psychology /

Άλλοι συγγραφείς: Moll, Luis C.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Cambridge : Cambridge University Press, 1990
Ταξινομικός αριθμός: 370.15'23 VY
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00844nam a22002171 4500
001 1/20014
008 030610s1990 enk 0 11 eng d
020 |a 0521385792 
035 |l 20596 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 370.15'23 VY 
245 1 0 |a Vygotsky and education :  |b instructional implications and applications of sociohistorical psychology /  |c edited by Luis C. Moll 
260 |a Cambridge :  |b Cambridge University Press,  |c 1990 
300 |a xi, 439 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and indexes 
600 1 4 |a Vygotskiii, Lev Semenovich,  |d 1896-1934. 
650 4 |a Learning, Psychology of. 
650 4 |a Constructivism (Education). 
700 1 |a Moll, Luis C.  |e ed. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 370.15'23 VY  |p 00140922  |q 00140922  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/20596_0521385792.jpg