Fuzzy logic in artificial intelligence, towards intelligent systems, IJCAI '95 workshop, Montreal, Canada, August 19-21, 1995: selected papers/
Στοιχεία έκδοσης: (1996)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
AI game development : synthetic creatures with learning and reactive behaviors /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Champandard, Alex. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Boston :
New Riders,
2004
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8 CH |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Fuzzy logic in artificial intelligence, towards intelligent systems, IJCAI '95 workshop, Montreal, Canada, August 19-21, 1995: selected papers/
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
AI techniques for game programming /
από: Buckland, Mat.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Creating emotion in games : the craft and art of emotioneering /
από: Freeman, David.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Philosophy and AI: essays at the interface/
Στοιχεία έκδοσης: (1991) -
Character development and storytelling for games /
από: Sheldon, Lee.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)