Understanding motion capture for computer animation and video games /
από: Menache, Alberto, 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Animating real time game charackters /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Steed, Paul. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Hingham :
Charles River Media,
2003
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8'15 ST |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Understanding motion capture for computer animation and video games /
από: Menache, Alberto, 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Modeling a characharacter in 3DS Max /
από: Steed, Paul.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Character animation in depth /
από: Kelly, Doug.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Introduction to level design for pc games /
από: Clayton, Andrew Charles, 1956-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Real-time animation toolkit in C++/
από: Bradford, Rex. E.
Στοιχεία έκδοσης: (1995)