Game architecture and design /
από: Rollings, Andrew.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Introduction to level design for pc games /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Clayton, Andrew Charles, 1956- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Hingham :
Charles River Media,
2003
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8'1526 CL |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Game architecture and design /
από: Rollings, Andrew.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Tricks of the game-programming gurus /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Game design workshop a playcentric approach to creating innovative games /
από: Fullerton, Tracy.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Software engineering and computer games /
από: Rucker, Rudy von Bitter, 1946-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
An Introduction to linear programming and the theory of games/
από: Vajda, S.
Στοιχεία έκδοσης: (1968)