Tales from the marketplace : stories of revolution, reinvention and renewal /

Κύριος συγγραφέας: Piercy, Nigel.
Corporate συγγραφέας: Chartered Institute of Marketing.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Oxford ; Butterworth-Heinemann, 2000
Σειρά: The Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 PIE
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00999nam a22002411 4500
001 1/20906
008 040219s2000 enk 0 11 eng d
020 |a 0750642653 
035 |l 21508 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 PIE 
100 1 |a Piercy, Nigel. 
245 1 0 |a Tales from the marketplace :  |b stories of revolution, reinvention and renewal /  |c Piercy, Nigel 
260 |a Oxford ;  |b Butterworth-Heinemann,  |c 2000 
300 |a x, 361 p. :  |b ill., 1 port. ;  |c 24 cm. 
490 1 |a The Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series ; 
504 |a Includes bibliographical references and index 
650 4 |a Marketing  |x Management  |x Case studies. 
650 4 |a Strategic planning  |x Case studies. 
710 2 |a Chartered Institute of Marketing. 
830 |a The Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 PIE  |p 00143414  |q 00143414  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/21508_0750642653.jpg