Fundamentals of modern marketing /

Κύριος συγγραφέας: Cundiff, Edward W.
Άλλοι συγγραφείς: Still, Richard Ralph, 1921-, Govoni, Norman A.P.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall, c1976.
Έκδοση: 2d ed.
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00773nam a22002291 4500
001 1/2115
008 930923s1976 xxu 001 0 eng d
035 |l 2213 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
090 |a 658.8 CU 
100 1 |a Cundiff, Edward W. 
245 1 0 |a Fundamentals of modern marketing /  |c Edward W. Cundiff, Richard R.Still, Norman A. P. Govoni. 
250 |a 2d ed. 
260 |a Englewood Cliffs, N.J. :  |b Prentice-Hall,  |c c1976. 
300 |a 484 p. :  |c 24 cm. 
500 |a Index 
504 |a Bibliography 
650 4 |a Marketing. 
700 1 |a Still, Richard Ralph,  |d 1921- 
700 1 |a Govoni, Norman A.P. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 CU  |p 00104145  |q 00104145  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 CU  |p 00107233  |q 00107233  |t LOAN  |y 0  |4 2