Marketing and preventive health care: interdisciplinary and interorganizational perspectives/

Corporate συγγραφέας: American Marketing Association.
Άλλοι συγγραφείς: Cooper, Philip D., Kehoe, William J., Murhpy, Patrick E.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Chicago : American Marketing Association, c1978.
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00854nam a22002051 4500
001 1/2179
008 930927s1978 enk 000 0 eng d
035 |l 2279 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
090 |a 658.8'38'3621 MA 
245 1 0 |a Marketing and preventive health care:  |b interdisciplinary and interorganizational perspectives/  |c ed. by Philip d. Cooper, William J.Kehoe, Patrick, E. Murphy.- 
260 |a Chicago :  |b American Marketing Association,  |c c1978. 
300 |a ix, 132 p.;  |c 23cm. 
650 4 |a Preventive health services  |x Marketing  |x Congresses. 
650 4 |a Preventive health services  |z United States  |x Marketing  |z Congresses. 
700 1 |a Cooper, Philip D. 
700 1 |a Kehoe, William J. 
700 1 |a Murhpy, Patrick E. 
710 2 0 |a American Marketing Association. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8'38'3621 MA  |p 00109905  |q 00109905  |t LOAN  |y 0  |4 1