Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες : η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα /

Κύριος συγγραφέας: Σιάγγος, Αλέξης Β.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [χ.τ.] : [χ.ό.], 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.3 ΣΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01127nam a22001931a 4500
001 1/21959
008 020620s2001 gr a m 00010 gre d
035 |l 22665 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.3 ΣΙ 
100 1 |a Σιάγγος, Αλέξης Β. 
245 1 0 |a Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες :  |b η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα /  |c Σιάγγος Β. Αλέξης. 
260 |a [χ.τ.] :  |b [χ.ό.],  |c 2001. 
300 |a 120 σ :  |b πίν., σχημ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |x Διοίκηση και οργάνωση  |z Ρωσία. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.3 ΣΙ  |p 00137486  |q 00137486  |t NOLOAN  |y 23  |4 1