Παραπομπή APA
Νικοπούλου, Χ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2001). Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων. [χ.τ.]: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΝικοπούλου, Χρυσάνθη., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.
Παραπομπή MLAΝικοπούλου, Χρυσάνθη., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.