Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων /

Κύριος συγγραφέας: Νικοπούλου, Χρυσάνθη.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [χ.τ.] : [χ.ό.], 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.82 ΝΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Ευρωπαϊκό μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη διοίκηση ολικής ποιότητας.
Φυσική περιγραφή: 91 σ. : πιν., διαγρ. ; 30 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.