Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ : καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφήτης θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά /
από: Θεοδούλου, Ναταλία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Νικοπούλου, Χρυσάνθη. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[χ.τ.] :
[χ.ό.],
2001.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.82 ΝΙ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ : καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφήτης θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά /
από: Θεοδούλου, Ναταλία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης /
από: Καπερώνη, Αναστασία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Διαγωνισμοί πωλήσεων & ταξίδια ανταμοιβής /
από: Στάϊκου, Αγγελική Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Η πολιτική προωθήσεως των πωλήσεων/
από: Cohen, Maurice.
Στοιχεία έκδοσης: (1971) -
Μάρκετινγκ : Μιά μεθοδική σειρά σεμιναρίων στην προώθηση προϊόντων και πωλήσεων γιά σπουδαστές, στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες /
από: Sandhusen, Richard L.
Στοιχεία έκδοσης: (1993)