Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων /

Κύριος συγγραφέας: Νικοπούλου, Χρυσάνθη.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [χ.τ.] : [χ.ό.], 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.82 ΝΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01310nam a22002291a 4500
001 1/21970
008 020716s2001 gr bm 00010 gre d
035 |l 22676 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.82 ΝΙ 
100 1 |a Νικοπούλου, Χρυσάνθη. 
245 1 0 |a Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων /  |c Χρυσάνθη Νικοπούλου. 
260 |a [χ.τ.] :  |b [χ.ό.],  |c 2001. 
300 |a 91 σ. :  |b πιν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. 
500 |a Ευρωπαϊκό μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη διοίκηση ολικής ποιότητας. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 4 |a Πωλήσεις, Προώθηση των. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διατριβές. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.82 ΝΙ  |p 00138313  |q 00138313  |t NOLOAN  |y 23  |4 1