Κοινωνία και διαφήμιση : το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο /

Κύριος συγγραφέας: Καραγιάννη, Ζωή Ν.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Ταξινομικός αριθμός: 659.1 ΚΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01390nam a22002171 4500
001 1/21975
008 020903s2002 gr bm 0 11 gre d
035 |l 22681 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1 ΚΑ 
100 1 |a Καραγιάννη, Ζωή Ν. 
245 1 0 |a Κοινωνία και διαφήμιση :  |b το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο /  |c Καραγιάννη Ν. Ζωή. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2002 
300 |a 226 σ. ;  |c 30 εκ. +1 δισκέτα Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
650 4 |a Διαφήμιση  |x Κοινωνικές απόψεις. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 659.1 ΚΑ  |p 00139870  |q 00139870  |t NOLOAN  |y 23  |4 1