Παραπομπή APA
Βασιλείου, Α. Π., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2002). Σύνοψη μεταμοντέρνισμου: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΒασιλείου, Ανθή Π., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σύνοψη μεταμοντέρνισμου: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή. Πειραιάς: [χ.ό.], 2002.
Παραπομπή MLAΒασιλείου, Ανθή Π., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σύνοψη μεταμοντέρνισμου: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή. Πειραιάς: [χ.ό.], 2002.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.