Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /

Κύριος συγγραφέας: Βασιλείου, Ανθή Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΒΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/127
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 370 σ. ; 30 εκ.+ 1(cd-rom+disk)
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφίες.