Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /

Κύριος συγγραφέας: Βασιλείου, Ανθή Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΒΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/127
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01216nam a22002291 4500
001 1/22011
008 010117s2002 gr d bm 11 gre d
035 |l 22717 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΒΑ 
100 1 |a Βασιλείου, Ανθή Π. 
245 1 0 |a Σύνοψη μεταμοντέρνισμου :  |b βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /  |c Ανθή Π. Βασιλείου. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2002 
300 |a 370 σ. ;  |c 30 εκ.+  |e 1(cd-rom+disk) 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Καταναλωτική συμπεριφορά. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.8 ΒΑ  |p 00140319  |q 00140319  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/127