Διαμόρφωση στρατηγικής νεοϊδρυθείσας επιχείρησης στην Ελλάδα /
από: Πουλιέζου, Χριστίνα - Ελένη Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η στρατηγική στον κλάδο νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα : θεωρία στρατηγικής ; ανάπτυξη θεωρίας στρατηγικής και διαχρονική εξέλιξή της μέχρι σήμερα ; ανάλυση ερωτηματολογίου στρατηγικής από επιχειρήσεις νέας τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ψωμόπουλος, Δημήτριος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2003.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.4012 ΨΩ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/192 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαμόρφωση στρατηγικής νεοϊδρυθείσας επιχείρησης στην Ελλάδα /
από: Πουλιέζου, Χριστίνα - Ελένη Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Αλυσίδα αξίας και στρατηγική διαφοροποίησης : ένας άριστος συνδυασμός που δημιουργεί ανώτερη αξία για τον αγοραστή και εστιάζει στην ποιότητα /
από: Πούτα, Γεωργία Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Στρατηγική των επιχειρήσεων : Ελληνική και Διεθνής εμπειρία /
από: Παπαδάκης, Βασίλης Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Η στρατηγική των επιχειρήσεων : Ελληνική και Διεθνής εμπειρία /
από: Παπαδάκης, Βασίλης Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία, τόμος Α΄ /
από: Παπαδάκης, Βασίλης Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2012)