Users' views on e-learning: Cedefop online surveys /
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Teaching, learning, information : towards an open Socratic school : proceedings of the Ampere Seminar, February 1997
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | European Commission. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Ampere Seminar |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Luxembourg:
Office for Official Publications of the European Communities,
1998
|
Ταξινομικός αριθμός: |
KET 371.307'8 AMP |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Users' views on e-learning: Cedefop online surveys /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
E-learning and training in Europe: a survey into the use of e-learning in training and professional development in the European Union/
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Technology enhanced learning opportunities for change /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Quality in e-learning : use and dissemination of quality approaches in European e-learning : a study by the European Quality Observatory /
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
E-learning: καλύτερη ηλεκτρονική μάθηση για την Ευρώπη
Στοιχεία έκδοσης: (2003)