Re-thinking learner support in distance education change and continuity in an international context /
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Scenarios toolkit /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Corporate συγγραφέας: | European Commission. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Leney, Tom. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Luxembourg:
Office for Official Publications of the European Communities,
2004
|
| Σειρά: |
Cedefop dossier series.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
KET 374 SCE |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Re-thinking learner support in distance education change and continuity in an international context /
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Education and earings in Europe: a cross country analysis of the returns to education /
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ages in conflict : a cross-cultural perspective on inequality between old and young /
από: Foner, Nancy, 1945-
Στοιχεία έκδοσης: (1984) -
How to design effective computer based training /
από: Harrison, Nigel.
Στοιχεία έκδοσης: (1991) -
University-industry partnerships in MIT, Cambridge, and Tokyo storytelling across boundaries /
από: Hatakenaka, Sachi.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)


