Η Διαφήμιση και οι Κώδικες Δεοντολογίας : 8ο Πανελλήνιο Συνέδ́ριο Ελλήνων Εμπορικολόγων, Δελφοι ́5-7 Νοεμβρίου 1998 /

Corporate συγγραφέας: Σύνδεσμος Ελλήνων Εμπορικολόγων.
Άλλοι συγγραφείς: Πανελλήνιο Συνέδ́ριο Ελλήνων Εμπορικολόγων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα-Κομοτηνή: Αντ. Ν. Σάκκουλα, 1999
Ταξινομικός αριθμός: 346.495 ΠΑΝ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01092nam a22001935 4500
001 1/23147
008 040322s1999 gr 101 0 gre
020 |a 9601501487 
035 |l 24682 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 346.495 ΠΑΝ 
111 2 |a Πανελλήνιο Συνέδ́ριο Ελλήνων Εμπορικολόγων  |n (8o :  |d 1998 :  |c Δελφοί, Ελλάδα) 
245 1 2 |a Η Διαφήμιση και οι Κώδικες Δεοντολογίας :  |b 8ο Πανελλήνιο Συνέδ́ριο Ελλήνων Εμπορικολόγων, Δελφοι ́5-7 Νοεμβρίου 1998 /  |c Σύνδεσμος Ελλήνων Εμπορικολόγων 
260 |a Αθήνα-Κομοτηνή:  |b Αντ. Ν. Σάκκουλα,  |c 1999 
300 |a 367 σ.;  |c 24 εκ. 
650 4 |a Εμπορικό δίκαιο  |z Ελλάδα  |x Συνέδρια. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
710 2 |a Σύνδεσμος Ελλήνων Εμπορικολόγων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20041011  |h 346.495 ΠΑΝ  |p 00144157  |q 00144157  |t LOAN  |y 0  |4 1