Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Tourism promotion in foreign markets : general assembly round table Istanbul, Turkey 23 October 1997
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | World Tourism Organization. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Madrid, Spain :
World Tourism Organization,
1998
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'09'91 TOU |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Tourism generating markets overview and country profiles
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Tourism market trends : world overview and tourism topics
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
General quidelines for developing the tourism satellite account (TSA)
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
GATS implications for tourism : the General Agreement on Trade in Services and Tourism : WTO seminar & conference proceedings, Palazzo ai Giureconsulti, Milan, Italy, 2-3 December 1994
Στοιχεία έκδοσης: (1995)