Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ : το μάρκετινγκ προίοντων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, τόμος Α /

Κύριος συγγραφέας: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : Σταμούλης, 1992.
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01076nam a2200217 a 4500
001 1/2394
008 931013s1992 gr 000 0 gre
035 |l 2540 
040 |a GR-PeUP 
090 |a 658.8 ΑΥ 
100 1 |a Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι.,  |d 1949- 
245 1 0 |a Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ :  |b το μάρκετινγκ προίοντων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, τόμος Α /  |c Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης. 
260 |a Πειραιάς :  |b Σταμούλης,  |c 1992. 
300 |a 340 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Βιομηχανικό μάρκετινγκ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΑΥ  |p 00123609  |q 00123609  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΑΥ  |p 00123610  |q 00123610  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΑΥ  |p 00129989  |q 00129989  |t LOAN  |y 0  |4 3