Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Tourism recovery committee for the mediterranean region : a joint initiative of Tunisia and Spain with the support of the WTO Business Council
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | World Tourism Organization. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Madrid, Spain :
World Tourism Organization,
2002
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.4'791 TOU |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing the mediterranean as a region : interministerial tourism conference
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Special report number 21: 2002 : Climbing towards recovery ?
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Tourism challenges in the 21st century, human resource development in Asia and the Pacific a report on the ESCAP/WTO high-level technical seminar on challenges for human resource development in tourism in the Asia-Pacific Region in the New Millennium, Macau, 12 - 13 May, 1999
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
WTO -ETAG joint seminar : tourism and environmental protection, Heidelberg, Germany, 16 - 18 May 1996
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Island tourism in Asia and the Pacific : a report on WTO/UNEP International Conference on Sustainable Tourism in the Island of the Asia-Pacific Region, Sanya, Island of Hainan, China, 6-8 December 2000
Στοιχεία έκδοσης: (2001)