Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2014)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η επίδραση των οργανωμένων προγραμμάτων άθλησης και ψυχαγωγίας στην κερδοφορία των ξενοδοχειακών μονάδων πολυτελείας /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπαμπάνας, Σωκράτης Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :+
[χ.ό.],
2003
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.4791 ΜΠΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/481 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2014) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Αξονες ανάπτυξης εναλλακτικού τουρισμού άθλησης στην Ελλάδα /
από: Λαμπρόπουλος, Γεράσιμος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Μέτρηση αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας στην Ελλάδα : εντοπισμός του βαθμού χρήσης συστημάτων ή διαδικασιών μέτρησης της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας στις ελληνικές εταιρίες-χορηγούς και ανάλυση της έκτασης της αθλητικής χορηγίας στην Ελλάδα /
από: Μαντωνανάκη, Μαρία Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Η Κοινωνία της αναψυχής: ο συγκερασμός τουρισμού και αθλητισμούμπροστά στο 2000 (Δοκίμια κοινωνικής ψυχολογίας των εργασιακών σχέσεων/
από: Λύτρας, Περικλής Ν., 1953-
Στοιχεία έκδοσης: (1991)