Promotion of the tourist image of European destinations on competitive international markets, Dubrovnik, Croatia 9 and 10 May 2002

Corporate συγγραφέας: World Tourism Organization.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Madrid : World Tourism Organization, 2002
Ταξινομικός αριθμός: 338.4'791 PRO
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00792nam a2200181 a 4500
001 1/24211
008 050110s2002 enk 00010 eng d
020 |a 9284405866 
035 |l 25955 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.4'791 PRO 
245 0 0 |a Promotion of the tourist image of European destinations on competitive international markets, Dubrovnik, Croatia 9 and 10 May 2002 
246 3 |a Promotion de l'image touristique des destinations europeennes sur les marches internationaux concurrentiels, Dubrovnik, Croatie 9 et 10 mai 2002 
260 0 |a Madrid :  |b World Tourism Organization,  |c 2002 
300 |a 135 σ. ;  |c 29 εκ. 
650 4 |a Tourism  |z Europe  |x Marketing. 
710 2 |a World Tourism Organization. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050110  |h 338.4'791 PRO  |p 00144675  |q 00144675  |t LOAN  |y 0  |4 1