Making learning visible: identification, assessment and recognition of non-formal learning in Europe/
από: Bjornavold, Jens.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Spatial perspectives for the enlargement of the European UnionVocational education and training in the United Kingdom
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | European Commission. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Luxembourg :
Office for Official Publications of the European Communities ,
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
KET 337.1'42 SPA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Making learning visible: identification, assessment and recognition of non-formal learning in Europe/
από: Bjornavold, Jens.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Work programme 2002/
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Work programme 2004/
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Training and learning for competence : second report on vocational training research in Europe : synthesis report /
από: Descy, Pascaline.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Work programme 2001/
Στοιχεία έκδοσης: (2001)