Recognition and validation of non-formal and informal learning for VET teachers and trainers in the EU Member States.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Towards a history of vocational education and training (VET) in Europe in a comparative perspective : proceedings of the first international conference October 2002, Florence
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | European Commission. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | International Conference on the European History of Vocational Education and Training |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Luxembourg :
Office for Official Publications of the European Communities,
2004
|
Σειρά: |
Cedefop Panorama series ;
101 |
Ταξινομικός αριθμός: |
KET 373.2'46 INT |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Recognition and validation of non-formal and informal learning for VET teachers and trainers in the EU Member States.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Work programme 2002/
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Work programme 2004/
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Strategies to improve young people's access to, and their progression within, initial vocational training: a study prepared at the request of the European Commission by John Banks. November 1994/
από: Banks, John L.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Training and learning for competence : second report on vocational training research in Europe : synthesis report /
από: Descy, Pascaline.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)