Το brand management στον τραπεζικό κλάδο και η περίπτωση του re-branding της Emporiki Bank /

Κύριος συγγραφέας: Χριστοφής, Φανούριος Α.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2004
Ταξινομικός αριθμός: 332.1 ΧΡΙ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/391
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01192nam a2200229 4500
001 1/25042
008 040211s2004 gr mb 000 0 gre d
035 |l 26827 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 332.1 ΧΡΙ 
100 1 |a Χριστοφής, Φανούριος Α. 
245 1 3 |a Το brand management στον τραπεζικό κλάδο και η περίπτωση του re-branding της Emporiki Bank /  |c Χριστοφής, Φανούριος Α. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 163 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες. 
650 4 |a Brand name products  |x Management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050304  |h 332.1 ΧΡΙ  |p 00147115  |q 00147115  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/391