Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ: Η ελληνική προσέγγιση /

Κύριος συγγραφέας: Petrof, John V.
Άλλοι συγγραφείς: Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ., Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα: Rosili, 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 PET ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01233nam a22002411a 4500
001 1/25096
008 050308s2001 gr bi 00010 eng
020 |a 9608574951 
035 |l 26883 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 PET ΜΤΦ 
100 1 |a Petrof, John V. 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ:  |b Η ελληνική προσέγγιση /  |c John V. Petrof, Κώστας Μ. Τζωρτζάκης, Αλεξία Κ. Τζωρτζάκη. 
260 0 |a Αθήνα:  |b Rosili,  |c 2001. 
300 |a 658 σ. ;  |c 25 εκ. 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
500 |a Περιεχόμενα: Αρχές - Στρατηγικές - Εφαρμογές - Ίντερνετ Μάρκετινγκ - Προσωπικό Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Management. 
700 1 |a Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ. 
700 1 |a Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050308  |h 658.8 PET ΜΤΦ  |p 00147192  |q 00147192  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20161206  |h 658.8 PET ΜΤΦ  |p 00176525  |q 00176525  |t LOAN  |y 0  |4 2