Manual on marketing practices: how to introduce marketing in small and medium enterprises/
Στοιχεία έκδοσης: (1996)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Shaping a market-economy legal system : a report of the EC/IS Joint Task Force on Law Reform in the Independent States
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | European Commission. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Luxembourg :
Office for Official Publications of the European Communities,
1993
|
Σειρά: |
European economy. Reports and studies 1993 ;
2 |
Ταξινομικός αριθμός: |
KET 346.4707 SHA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Manual on marketing practices: how to introduce marketing in small and medium enterprises/
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Improving residential electricity services : a cooperative venture for a new billing system
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Economic reform and environmental performance in transition economies /
από: Hughes, Gordon, 1947-
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Some principles for collective farm restructuring/
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Theorising transition the political economy of transition in post-Communist countries /
Στοιχεία έκδοσης: (1998)