Manual on marketing practices: how to introduce marketing in small and medium enterprises/

Corporate συγγραφέας: European Commission.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 1996
Ταξινομικός αριθμός: KET 658.8 MAN
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00777nam a2200181 4500
001 1/26604
008 050610s1996 lu a n000 0 eng
020 |a 928278679X 
035 |l 28446 
082 0 0 |a KET 658.8 MAN 
245 0 0 |a Manual on marketing practices:  |b how to introduce marketing in small and medium enterprises/  |c Tacis Technical Dissemination Project 
260 |a Luxembourg:  |b Office for Official Publications of the European Communities,  |c 1996 
300 |a 44 σ.:  |b εικ.;  |c 30 εκ. 
650 4 |a Marketing  |z Former Soviet republics. 
650 4 |a Marketing research  |z Former Soviet republics. 
650 4 |a Small business  |z Former Soviet republics  |x Management. 
710 2 |a European Commission. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c KET  |e 20050610  |h KET 658.8 MAN  |p 00147261  |q 00147261  |t LOAN  |y 0  |4 1