Entrepreneurship and organization: The role of the Entrepreneur in Organizational Innovation /
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Marketing and entrepreneurship in SMEs : An innovative approach /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Carson, David, 1947- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Harlow :
Prentice Hall,
1995
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 MAR |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Entrepreneurship and organization: The role of the Entrepreneur in Organizational Innovation /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Strategic Entrepreneurship: A decision-making approach to new venture creation and management/
από: Wickham, Philip A.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
The activities of the European Union for small and medium-sized enterprises (SMEs): SME envoy report. Commission staff working paper [SEC(2005) 170]/
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Entrepreneurship education 1985 /
από: Vesper, Karl H.
Στοιχεία έκδοσης: (1985) -
Strategic entrepreneurship /
από: Wickham, Philip A.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)