The advertised mind : groundbreaking insights into how our brains respond to advertising /
από: Du Plessis, Erik.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Human centeted methods in information systems: current research and practice /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Clarke, Steve, 1950-, Lehaney, Brian, 1953- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Hershey, USA :
Idea Group Publishing,
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
025.04 HU |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The advertised mind : groundbreaking insights into how our brains respond to advertising /
από: Du Plessis, Erik.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Evaluation of human work : a practical ergonomics methodology /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Human factors in product design : current practice and future trends /
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Social dimensions of Information Technology: Issues for the New Millennum /
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Person-centred ergonomics : a brantonian view of human factors/
Στοιχεία έκδοσης: (1993)