Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
E-Marketing : διαδικτυακό μάρκετινγκ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βλαχοπούλου, Μάρω. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Έκδοση: | 2η εκδ. |
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΒΛΑ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση /
από: Βακαλοπούλου, Κωνσταντία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
E-Tourism : ηλεκτρονικό επιχειρείν στον τουρισμό /
από: Λιανός, Νικόλαος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων /
από: Φούγιας, Στυλιανός Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)