Στρατηγικό μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σταμούλης, 2004.
Έκδοση: 2η έκδ.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΣΙΩ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01269nam a2200277 a 4500
001 1/28882
008 051124s2004 gr b 000 0 gre
020 |a 9603514748 
035 |l 30901 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΣΙΩ 
100 1 |a Σιώμκος, Γεώργιος Ι. 
245 1 0 |a Στρατηγικό μάρκετινγκ /  |c Γεώργιος Ι. Σιώμκος. 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Σταμούλης,  |c 2004. 
300 |a 806 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140624  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171669  |q 00171669  |t CLOCOL  |y 0  |4 5 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140624  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171670  |q 00171670  |t CLOCOL  |y 23  |4 6 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20051124  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00149943  |q 00149943  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20070221  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00152241  |q 00152241  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20121031  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00163432  |q 00163432  |t LOAN  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20110926  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00163516  |q 00163516  |t LOAN  |y 0  |4 3