Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /
από: Αρέθα, Σοφία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Καρπατσή, Σοφία. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΚΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/956 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /
από: Αρέθα, Σοφία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Θωμαΐδης, Ορέστης Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Ερευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων : ανάλυση περίπτωσης /
από: Βαβουγυιός, Θωμάς Δ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
eλεκτρονικό επιχειρείν & μάρκετινγκ : καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον /
από: Βλαχοπούλου, Μάρω.
Στοιχεία έκδοσης: (2014) -
A practical guide to planning for e-business success : how to e-enable your enterprise /
από: Cassidy, Anita.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)