Πλωμαρίτου, Ε. Η., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών. (2005). Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΠλωμαρίτου, Εύη Η., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών. Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.
Παραπομπή MLAΠλωμαρίτου, Εύη Η., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών. Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.