Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /

Κύριος συγγραφέας: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2005
Ταξινομικός αριθμός: 387.5'068 ΠΛΩ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/977
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 444 σ. : πιν. ; 30 εκ. + 1 οπτικό δίσκο Η/Υ