Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /

Κύριος συγγραφέας: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2005
Ταξινομικός αριθμός: 387.5'068 ΠΛΩ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/977
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01508nam a2200217 a 4500
001 1/29785
008 020117s2005 gr d bm 10110 gre d
035 |l 31895 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 387.5'068 ΠΛΩ 
100 1 |a Πλωμαρίτου, Εύη Η. 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων :  |b συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /  |c Πλωμαρίτου Παρασκευή Η. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2005 
300 |a 444 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ 
502 |a Διατριβή (διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ναυτιλιακές επιχειρήσεις  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Shipping  |x Marketing. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20060313  |h 387.5'068 ΠΛΩ  |p 00150488  |q 00150488  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/977