Ποιότητα υπηρεσιών στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ /

Κύριος συγγραφέας: Πολλάκη, Παρασκευή Μ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.842 ΠΟΛ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1623
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01174nam a2200217 a 4500
001 1/29796
008 020318s2005 gr bm 000 0 gre d
035 |l 31906 
082 0 0 |a 658.842 ΠΟΛ 
100 1 |a Πολλάκη, Παρασκευή Μ. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ /  |c Παρασκευή Μανούσου Πολλάκη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2006. 
300 |a vi, 189 σ. :  |b σχημ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο λέιζερ Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Supermarkets  |x Quality control. 
650 4 |a Supermarkets  |x Marketing. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20060314  |h 658.842 ΠΟΛ  |p 00150487  |q 00150487  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1623