Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων /

Κύριος συγγραφέας: Τσόγκας, Μάρκος-Μάριος Η.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'48 ΤΣΟ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1032
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01496nam a2200253 a 4500
001 1/30878
008 020413s2006 gr bm 00110 gre d
035 |l 33084 
082 0 0 |a 658.8'48 ΤΣΟ 
100 1 |a Τσόγκας, Μάρκος-Μάριος Η. 
245 1 0 |a Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων /  |c Τσόγκας, Μάρκος-Μάριος Η. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2006 
300 |a 370 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ 
502 |a Διατριβή (διδακτορική) - Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Export marketing  |x Management  |x Social aspects. 
650 4 |a Βιομηχανία  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a International marketing. 
650 4 |a Export marketing  |x Psychological aspects. 
650 4 |a Industrial management  |x Psychological aspects. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20061004  |h 658.8'48 ΤΣΟ  |p 00151243  |q 00151243  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1032