Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες /
από: Χουστουλάκης, Εμμανουήλ Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η εφαρμογή του μοντέλου Altman στις βιομηχανικές ΜΜΕ ελληνικές επιχειρήσεις /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Χατζηστυλιανός, Νικόλαος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.642 ΧΑΤ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1414 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες /
από: Χουστουλάκης, Εμμανουήλ Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων : η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης. Μελετώνται στρατηγικές και τακτικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων που οδηγούν σε αποτελεσματικότητα και σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αναλύεται η επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος και των πόρων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στη στρατηγική της, στα πλαίσια των σκοπών της /
από: Γκουγκούση, Παναγιώτα Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Χρηματοδότηση ΜΜΕ, ανάπτυξη και καινοτομία /
από: Τσαγκαράκης, Γεώργιος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Εξέλιξη των ΜΜΕ στη χώρα μας : εκτίμηση και σύγκριση της αποδοτικότητας και ευελιξίας των ΜΜΕ και των μεγάλων μεταποιητικών παραγωγικών μονάδων /
από: Χανδρινός, Σπύρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Σύγχρονες μέθοδοι διοίκησης προμηθειών : η εφαρμογή διαφόρων διοικητικών μεθόδων στις προμήθειες έμμεσων υλικών (ανταλλακτικών-εξαρτημάτων) σε βιομηχανική επιχείρηση, η περίπτωση ελληνικής βιομηχανίας πετρελαιοειδών /
από: Στάϊκοπούλου, Καλλιόπη Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)