Peripheral vision : Detecting the weak signals that will make or break your company /

Κύριος συγγραφέας: Day, George S.
Άλλοι συγγραφείς: Schoemaker, Paul J. H.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Boston, Mass. : Harvard Business School, c2006
Ταξινομικός αριθμός: 658.4'012 DAY
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip062/2005030884.html
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01029nam a2200253 a 4500
001 1/31232
008 061030s2006 maua bi 001 0 eng
020 |a 1422101541 
035 |l 33534 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.4'012 DAY 
100 1 |a Day, George S. 
245 1 0 |a Peripheral vision :  |b Detecting the weak signals that will make or break your company /  |c George S. Day, Paul J.H. Schoemaker 
260 |a Boston, Mass. :  |b Harvard Business School,  |c c2006 
300 |a 248 σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
650 4 |a Marketing  |x Management. 
650 4 |a New products. 
650 4 |a Strategic planning. 
650 4 |a Industrial management. 
700 1 |a Schoemaker, Paul J. H. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20061030  |h 658.4'012 DAY  |p 00151342  |q 00151342  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 1 |3 Πίνακας περιεχόμενων :  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip062/2005030884.html 
856 4 |d /webopac/covers/02/33534_1422101541.jpg