Αξιοποίηση στρατηγικών διδασκαλίας και διαδραστικών οπτικο-ακουστικών μέσων στη διδασκαλία του αντικειμένου "τεχνολογία" στη δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση /
από: Βλαχοκυριάκου, Φωτεινή.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Δημιουργία οδηγού διδασκαλίας για την έκφραση - έκθεση Β' λυκείου στα πλαίσια της Θεωρίας της Εμπλαισιωμένης ή Εγκαθιδρυμένης Μάθησης (Situated Learning) με αξιοποίηση τεχνολογίας /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αρέτου, Γεωργία. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.33 ΑΡΕ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1602 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αξιοποίηση στρατηγικών διδασκαλίας και διαδραστικών οπτικο-ακουστικών μέσων στη διδασκαλία του αντικειμένου "τεχνολογία" στη δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση /
από: Βλαχοκυριάκου, Φωτεινή.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Το Μάθημα της Τεχνολογίας στη γενική Εκπαίδευση /
από: Ηλιάδης, Νίκος Η.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Δικαίωμα ή υποχρέωση η εννιάχρονη σχολική εκπαίδευση: η περίπτωση της μαθηματικής διαρροής στα γυμνάσια του νομού Ρεθύμνης (έρευνα) /
από: Βουϊδάσκης, Βασίλης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Εισηγήσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση /
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Σχεδιασμός και αξιολόγηση στρατηγικών συνεργατικής μάθησης υποστηριζόμενες από την τεχνολογία στα πλαίσια της θεωρίας ανάπτυξης κινήτρων του J. Keller /
από: Αλεξανδρή, Ελευθερία Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)