Measuring brand equity : the "holy grail" of firms' strategy /

Κύριος συγγραφέας: Τζανίδης, Στέφανος Α.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'27 TZA
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1364
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00972nam a2200205 a 4500
001 1/31825
008 030517s2006 gr m 00110 gre d
035 |l 34157 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'27 TZA 
100 1 |a Τζανίδης, Στέφανος Α. 
245 1 0 |a Measuring brand equity :  |b the "holy grail" of firms' strategy /  |c Τζανίδης Στέφανος Α. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2006. 
300 |a 131 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Brand name products  |x Management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070131  |h 658.8'27 TZA  |p 00151873  |q 00151873  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1364